søndag 18. desember 2011

Nå er det jommen meg snart jul!!!

Julekake med ny vri etter Maria Hovtun, Norges svar på Martha Stewart. Denne oppskriften fant jeg i bladet Tara Smak. Helt utrolig god!
Pakk den pent inn og gi den bort i gave, eller til noen som trenger en oppmuntring og omtanke.




Alle julestrømpene henger klare! Disse har jeg sydd selv for noen år siden. Knerten fikk sin i fjor, og jeg tenker han blir glad når han på julaftens morgen oppdager hva som er oppi strømpa! Han er nemmelig en skikkelig "godtegris"!!!

 



Geviret fant mine foreldre innerst på kryploftet i huset sitt. Det må ha ligget der siden forrige eier...
NÅ henger det i stua vår med litt julepynt.




Trollhasselgrenen får hvert år mer pynt. Her henger pynt som vi voksne lagde da vi var små, og det våre barn nå lager i barnehagen og på skolen.


Et Norges- glass pyntet med et flott "metall- kort" fra Ib Laursen. Fyll det med julens godsaker, eller bruk det som lykt...



 Amaryllis er julens flotteste blomst!


Ha en fortsatt fin uke. Siste innspurt før julaften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar