onsdag 4. januar 2012


Jeg har ei ”gammel” tante...
...som heter Birthe!






















Hun kom med to Budalstoler i julepresang til meg!
Lenge har jeg vært på jakt etter en slik Budalstol, bare i gyngestol. Jeg har lett og lett, tittet og tittet, men nei...
I dag ble jeg med tante Birthe på "jakt" etter gamle skatter. Inne i en krok på en dunkel låve, belyst av fargerik juletrebelysning, bokstavelig talt lyser Budal- gyngestolen mot meg!
Jeg ble så utrolig glad!!! ENDELIG!!!
Det ene armlenet er litt løst, så det må fikses, og så skal den males.
Jeg er litt usikker på hvilken farge jeg skal male den i... Det får jeg drømme om i natt.

Lykkelig kveldshilsen  fra

Gabriella

1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Så heldig du var!! Kjempefin gave!! I helga har jeg malt to budalstoler, en gyngestol og en vanlig. Er litt usikker på fargen jeg valgte på gyngestolen, nude, sånn lys rosa-aktig.... Kjøpte mine på Freex og en lokal gjenbruk:-)))
    Fin søndag til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett